Son yazımda sizlere Screenager tipi insanların özelliklerine değinmiştim. Bu içeriğimde de kaldığım yerden devam ederek ekran ve dijital neslinin dünyasını özetleyen en temel faktörleri gündeme getireceğim.
- Siyasilere ve CEO'ların samimiyetine güvenmezler. Ast-üst ilişkisini pek istemezler. Odaklarında şeffaflık anlayışı vardır.
- Yaptıkları işlerin çalışanlar, müşteriler ve paydaşlar üzerinde olumlu etkilerinin olduğunu hissetmek ve anında algılamak isterler.
- Milenyum nesli yöneticiler işbirlikçi, takım / ekip halinde ve proje odaklı iş görmeye yatkındırlar.
- Evden, her yerden çalışmanın norm kabul edildiği ortamlarda üretken olurlar.
- Becerilere, yenilikçiliğe ve teknolojiye yatkınlığa güvenirler. Proje ve yetkinlik bazlı işe alımlara / takım kurmaya önem verirler.
- Video konferans ve uzaktan iletişimi gayet etkin kullanırlar.
- Paylaşım ve fayda odaklı düşünürler ("Cliktivist" ya da "Slacktivist").
- Anında geri bildirim ve daha çok da takdir gelsin isterler.
- İşi oyuna çevirirler. Eğlence, yüksek enerji, değişkenlik ve farklılık olmayan ortamlarda çalışamazlar.
- Network insanları olarak pek çok bağlantıya ve güvene, paylaşmaya dayanan ilişkiler ağı ile çalışırlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder