Logo

Logo

12 Eylül 2021 Pazar

Screenager insanlar hangi beklentilere sahipler?

Son yazımda sizlere Screenager tipi insanların özelliklerine değinmiştim. Bu içeriğimde de kaldığım yerden devam ederek ekran ve dijital neslinin dünyasını özetleyen en temel faktörleri gündeme getireceğim.

  • Siyasilere ve CEO'ların samimiyetine güvenmezler. Ast-üst ilişkisini pek istemezler. Odaklarında şeffaflık anlayışı vardır.
  • Yaptıkları işlerin çalışanlar, müşteriler ve paydaşlar üzerinde olumlu etkilerinin olduğunu hissetmek ve anında algılamak isterler.
  • Milenyum nesli yöneticiler işbirlikçi, takım / ekip halinde ve proje odaklı iş görmeye yatkındırlar.
  • Evden, her yerden çalışmanın norm kabul edildiği ortamlarda üretken olurlar.
  • Becerilere, yenilikçiliğe ve teknolojiye yatkınlığa güvenirler. Proje ve yetkinlik bazlı işe alımlara / takım kurmaya önem verirler.
  • Video konferans ve uzaktan iletişimi gayet etkin kullanırlar.
  • Paylaşım ve fayda odaklı düşünürler ("Cliktivist" ya da "Slacktivist").
  • Anında geri bildirim ve daha çok da takdir gelsin isterler.
  • İşi oyuna çevirirler. Eğlence, yüksek enerji, değişkenlik ve farklılık olmayan ortamlarda çalışamazlar.
  • Network insanları olarak pek çok bağlantıya ve güvene, paylaşmaya dayanan ilişkiler ağı ile çalışırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder