Logo

Logo

31 Aralık 2022 Cumartesi

Yeni yıl, yeni hedefler

Yepyeni bir yıl geliyor... Umut ve heyecanla, bembeyaz bir sayfa ile başlangıç yapmak için harika bir zaman. Gelin 2023 yılı için hedeflerimizi gözden geçirelim. Planladıklarımızı hayata geçirelim, hoşumuza gitmeyen alışkanlıklarımızı sonlandıralım, yıl boyu kararlı bir irade sergileyelim. Yine bundan yaklaşık bir yıl önce blogumda 2022 hedeflerime yer vermiştim. Yıl içerisinde bazılarını güncelledim, yenilerini ilave ettim. Kendimce bu sabah bir öz değerlendirme yaptım (hedeflerimin 19'unu tam veya fazlasıyla başardım, 3'ünü kısmen tamamlayabildim, 7'sini realize edemedim). Hiç planda yokken 2022 yılı içerisinde en kayda değer kararım hem yaşadığım kenti, hem de çalıştığım şirketi değiştirmek oldu.

İşte benim dolu dolu 2023 hedef listem;

  • 2. el otomobil satın almak
  • teknik / fonksiyonel uzmanlık için öğrenme ve gelișim amaçlı yatırım yapmak
  • tribünde spor karșılașmalarını izlemek (hedef 6 maç)
  • her gün İK & iș dünyası ile ilgili min. 30 dakika içerik okumak
  • her hafta min. 4 gün spor yapmak (koșu, fitness, yüzme)
  • her hafta 1 saat İngilizce alışkanlığı için zaman ayırmak (okuma & dinleme)
  • blogumda her hafta 1 yazı yayınlamak
  • 1 Working Out Loud çemberini tamamlamak
  • şirketimi temsilen en az 6 konușma yapmak veya eğitim vermek
  • her gün 1 saat gelișim amaçlı video izlemek veya podcast dinlemek
  • yurt içinde 1 deniz tatili yapmak
  • yurt dıșında 1 kültür turuna çıkmak
  • her hafta min. 1 sosyal aktivite & etkinlikte yer almak (örn. sinemada film, konser, tiyatro oyunu, gösteri, oyun bulușmaları, kültürel / tarihi yerlerin keșfi)
  • yılda 8 kitap okumak (her gün 10 dakika)
  • her gün 20 dakika köșe yazıları okumak
  • hafta içi her gün haber bültenlerini takip etmek
  • her gün finansal esenlik için "MONAY" aplikasyonunu kullanmak
  • derneklerde aktif rol oynamak (PERYÖN, İnsan Kaynakları Meslek Derneği, Fütüristler Derneği)
  • diș hekimine kontrol amaçlı gitmek
  • check-up yaptırmak
  • kıyafet ve kitap bağıșında bulunmak
  • her sabah fiziksel egzersiz yapmak
  • çevremdeki insanlar için hoș sürprizler yapmak
  • mutluluk kavanozu olușturmak
  • hafta sonları 2 saat belgesel izlemek
  • deprem çantası hazırlamak
  • aile ve arkadaşlara düzenli zaman ayırmak

Şimdi sıra sende. Rahatlatıcı bir müzik aç. Kendine sıcak bir içecek koy. Tüm beklentilerini bırak. Hazır olduğunda başla. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder