11) İlanınız içerisinde Call-to-Action telefon numarasına yer verin
Adayları potansiyel müşterileriniz gibi düşünebilirsiniz. Bir müşteriye kontağa geçmesi ve ürün hakkında bilgi almak için iletişim bilgilerinin verilmesi gayet olağan kabul ediliyor. Bu şekilde müşteriyi satış tüneline çekmeniz mümkün oluyor. Aynı perspektifte ilanlarınızda doğrudan ilgili bölüme yönlendiren telefon numarasının bulunması ve ilgi duyan kişilerin aramaya teşvik edilmesi kulağa nasıl geliyor?
12) Adayları ve yetenekleri aynı müşteriler gibi kazanın
Gelecekteki potansiyel çalışanlarınızı müşteri perspektifiyle değerlendirdiğinizde aynı şekilde ele almanız mümkün olur. Yeni müşteri kazanımı için pazarlama ve satış ekiplerinizi başarıya götüren hangi stratejiler mevcut? Bu bakış açısını aday ve yetenekler için de yansıtabilirsiniz.
13) Adaylara mülakat esnasında hangi unvanı istediklerini sorun
Çalışanlara arzu ettikleri unvanı vermek bir adayı şirkete kazandırmanın en basit yollarından biridir. Bir çok firmada henüz pozisyon doldurulmadan önce unvan çoktan bellidir ve çalışan bu duruma razı olmak zorundadır. İşte bu sizin şansınız... Yeni çalışanınıza istediği ve gurur duyacağı unvanı sunabilirsiniz. :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder