Logo

Logo

1 Ekim 2020 Perşembe

Yetenek kazanımı tüyolarına hazır olun! (Part 2)

4) İlanınızı standart formatlardan ayrıştırın

İlan içerisinde ürünlerinizin veya ilgili ekibin görselini kullanabilirsiniz. Ayrıca şirket videonuzun, YouTube kanalınızın ve/veya sosyal medya mecralarınızın linklerine yer verebilirsiniz. İlanınızın yaratıcı olması adına içeriği şirket kurucunuzun veya CEO'nuzun yeni bir çalışana mektup yazdığı şekilde uyarlamanız nasıl olurdu? :)

5) İlan içeriğini kişiselleştirmeye özen gösterin

İlanda yer verilen görevler / sorumluluklar, genel nitelikler, şirkete yönelik bilgiler ve yan faydaların potansiyel adaylarınızda farkındalık yaratmasını sağlamanız önemli. Kiminle çalışmak istiyorsunuz? Kişide ne tür yetkinlikleri arıyorsunuz? Gelecekte ne tür işlerle meşgul olacak? Şirketiniz maaş haricinde ne tür imkanlar sunuyor?

6) Önemli rolleri uzun dönem stajyerlerle doldurun

Daha uygun ve motive genç yetenekleri bu anlamda değerlendirmeniz akla yatkın değil mi? Bu sayede uzun soluklu bir birlikteliğin ve işbirliğinin önünü de açmış olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder