7) Potansiyel stajyerlere ulaşmak için üniversitelerin kariyer portallerini kullanın
Bir çok üniversite ve meslek yüksek okulunun kariyer platformlarında ilanlarınızı yayınlayabilirsiniz. Bu vesileyle üstelik doğrudan öğrencilere ulaşma fırsatınız söz konusu olur.
8) Öğrencileri hedefleyen ilanlarınızı sömestr başı ve sonunda yayınlayın
Bu zaman dilimlerinde öğrencilerin staj deneyimlerine daha uygun ve istekli olduğunu bilmenizde fayda var.
9) Hedef odaklı algoritma sayesinde LinkedIn kanalıyla uygun kişilere erişin
Bu platform ve sistem aracılığıyla yetkinlik bazlı hedeflediğiniz profilleri görüntüleyebilirsiniz. Aynı zamanda yeni iş fırsatlarına açık olan kişilere ulaşmanız da mümkün olur.
10) Ürünlerinizi iş fırsatlarınızın iletişiminde kullanın
Potansiyel adaylarınızı yenilikçi yaklaşımlarla şirketinize yönelik nasıl cezbedebilirsiniz? Özellikle ürünlerinizin kullanıcısı / tüketicisi olan kişilere işveren perspektifinden erişiminiz çok daha olanaklı. Şirketinizdeki iş fırsatlarına yönelik mevcut ürünlerinizi dahil ederek yeteneklere ne gibi mesajlar verebilirsiniz? Burada yaratıcılığınızda sınır yok. :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder