Logo

Logo

3 Ocak 2021 Pazar

2020 yılı nasıl geçti?

Evet, insanlık adına 2020 yılı çok da parlak geçmemiş olabilir. Pandemi, karantinalar, depremler, savaşlar, kuraklık, ünlü insanların beklenmeyen vedaları... Açıkçası yapım ve karakterim gereği umudun ve iyimserliğin temsilcisi olarak bu yazımda madalyonun diğer yüzüne odaklanacağım. Kendi perspektifimden geride kalan yılın olumlu taraflarını maddelerle özetlemeye çalışacağım...

  • 2020 yılının bütünü sağlıklı geçirdim. 2019'un son 2 gününü hasta halimle yatakta geçirdiğim düşünülürse bu yönden halime şükrediyorum.
  • Aile, akraba ve sevdiğim insanlar 2020 sonunda da hayatta oldukları için sevinçliyim.
  • Seyahat etmeyi seven ve evi otel niyetine kullanan bir insanken daha az fiziksel yıprandığım, dinginliği yaşadığım ve kendime daha fazla zaman ayırabildiğim bir yıl geride kaldı. Bu durum beni pek de rahatsız etmedi. :)
  • Mesleğimi keyifle sürdürdüğüm ve iş tatmini yüksek bir rolde çalışıyorum. Yeni bir şirkete geçmenin yerinde bir karar olduğunun mutluluğu içerisindeyim.
  • Uzaktan çalışmanın (ev, yazlık, balkon) konforunu ve verimliğini doyasıya yaşadım.
  • Ekonomik olarak daha az harcayıp daha fazla tasarruf sağlayabildim.
  • Aylık çeşitli konu başlıklarına yönelik öğrenme ve gelişim hedeflerimi gerçekleştirmenin tutkusunu yaşadım.
  • Daha önce bilmediğim yeni öğrenme ve gelişim kaynaklarını / araçlarını keşfettim. 
  • Paylaşımlarımı gönül rahatlığıyla klavyeye dökebileceğim ve içerik üretebileceğim blogumu devreye aldım. Beni bu kanal üzerinden takip ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. :)
  • Working Out Loud kavramına daha fazla odaklandım ve bir çemberde kısmen de olsa pratik deneyim kazandım.
  • Çeşitli dijital platformlarla hayatıma içerik zenginliği kazandırdım (NETFLIX, blu tv, EXXEN, GAIN, beIN CONNECT, puhu tv).
  • Yerinde ve canlı izlemeye alışık olduğum konserlerin, stand-up ve talk şovların dijitalleşmiş formatlarını içselleştirdim.
  • Restaurant ortamına gitmeyi her daim tercih eden bir insan olarak uygulama üzerinden paket servisin pratikliğinden ve kolaylaştırıcılığından faydalandım.
  • Düzenli spor alışkanlığımı aksatmadan sürdürdüm (fitness, koşu, egzersizler, yüzme, bisiklet kullanmak).
  • Favori takımım Galatasaray 2020'yi zirvede tamamladı (üstelik 21 yıl sonra Kadıköy'de ezeli rakibimiz Fenerbahçe'yi dize getirerek), memleketimin takımı Kayserispor kümede kaldı, Almanya'da desteklediğim Borussia Mönchengladbach tarihinde ilk defa adını Şampiyonlar Ligi'nde son 16 takım arasına yazdırdı. :)

Peki siz de 2020 öz değerlendirmenizde bardağın dolu tarafına bakmaya ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder