Logo

Logo

11 Haziran 2020 Perşembe

İşveren Markası tüyolarına hazır olun! (Part 2)

4) İşveren Markası için Microinfluencer'larla işbirliği yapın
Instagram, Twitter ve LinkedIn gibi platformlarda 300 ve 5.000 kişi arasında takipçi sayısı bulunan ve konu/sektör bazında şirketinizle uyumlu olabilecek kişileri bulmaya ne dersiniz? Bu tip insanların marka gücü ve etki alanı nispeten yüksek seviyededir. Çoğu durumlarda bir rica veya küçük bir maddi karşılık doğrultusunda şirketiniz veya ürünleriniz / hizmetlerinizle ilgili kendi sosyal mecralarından paylaşım yapabilirler. O halde ürün örneklerinizi, eğlenceli videolarınızı, bir takım bilgileri önden ilgili Microinfluencer'lere ulaştırın.

5) Potansiyel adaylarınızın şirketinizle ilgili sanal ortamda karşılaşacakları bilgileri kontrolünüz altında tutun
Şirketinizi sanal ortamda araştıran bir kişiye tatmin edici ve pozitif bir imaj sunabilmek için şirket websitenizin haricinde daha farklı kanalları aklınızda bulundurun. Şirket blog'u veya şirketinize özgü bir YouTube kanalı temel seviyede bir başlangıç olabilir. Her iki mecra üzerinden belli aralıklarla içerik ve video yayınlayarak dış iletişimde arzu edilen şeffaflığı sağlayabilirsiniz.

6) Çalışanlarınızı dış iletişimde şirketinizin elçileri olarak angaje edin
Her bir çalışanınızı yılda en az bir defa olmak üzere dilediği bir mesleki konu özelinde şirket blog'una bir yazı oluşturması için motive etmek sizce nasıl olurdu? Bu sayede belli bir akışta içerik yayınlayabilir ve piyasadaki bir çok uzmanın şirketinizle, ekibinizle ve mesleki hafızanızla ilgili dikkatini çekmeyi başarabilirsiniz. Üstelik bununla da sınırlı kalmaz, çünkü okuyucuların blog yazılarınızı kendi sosyal medya hesapları üzerinden paylaşıp viral bir yayılıma yol açmaları hiç de uzak bir ihtimal değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder