Logo

Logo

20 Haziran 2020 Cumartesi

İşveren Markası tüyolarına hazır olun! (Part 3)

7) İçerikleri İngilizce dilinde de yayınlayın
Yurtdışındaki uzmanları da hedeflediğiniz takdirde şirket olarak bazı paylaşımlarınızı, videolarınızı, blog içeriklerinizi ve sosyal medya kanallarınızı İngilizce dilinde de devreye almanız faydalı olacaktır.

8) YouTube aracılığıyla bir video blog (VLOG) başlatın
YouTube üzerinden düzenli bir şekilde şirketinizi ön plana çıkarabilecek kısa videoların paylaşılmasına ne dersiniz? Bu kapsamda belirli çalışanlarınızı günlük iş ortamında tanıtabilirsiniz, ürünlerinizin oluşumuna yer verebilirsiniz veya şirket içerisinde bir gezi yapabilirsiniz. Burada videolarınızın aşırı derecede kaliteli bir prodüksiyona sahip olmasına gerek yok. Önemli olan burada pazarlama aracından ziyade sizin gerçekçi ve otantik kimliğinizi sergilemeniz. Belli mi olur, belki şirketiniz içerisinden tutkulu ve ilgili bir çalışanınız düzenli bir şekilde videoların prodüksiyonunu üstlenebilir. :) Hem bu sayede şirketinizin YouTube-Blogger'ini ve kanalınızın sunucusunu da kazanmış olursunuz.

9) Başkalarının blog ve videolarından ilham alın
Çeşitli medya araçları ve YouTube platformunu ilham açısından gözlemlemek yararlı olacaktır.  İddialı, anlaşılması kolay ve bir o kadar da içerik açıdan kaliteli yazılı ve video blogların nasıl oluşturulacağına yönelik bir fikir sahibi olabilirsiniz. Bu doğrultuda diğer şirketlerin ve rekabet halinde olunan kuruluşların güçlü ve gelişime açık olan taraflarını dikkate alarak bir yol izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder