Logo

Logo

18 Ağustos 2020 Salı

Active Sourcing tüyolarına hazır olun! (Part 3)

7) Instagram aracılığıyla akıllı bir şekilde bağlantı sağlayın

Instagram kanalıyla kişiye özel mesaj iletmek bildiğiniz üzere mümkün oluyor. Bu doğrultuda şirketinizin Instagram profilini de etiketleyerek dikkatinizi çeken potansiyel bir adayın paylaşımını yorumlamak ve sonrasında özel mesajlaşmaya yönlendirmek çok daha ilgi çekici olabilir.

8) Sosyal medyada bağlantı için doğru iletişim yaklaşımını kurun

Kısa paylaşımlar, yaratıcı bakış açısı ve emoji kullanarak potansiyel adayla iletişimi başlatabilirsiniz. Telefon veya online görüşme için fazla da uzatmadan planlama yapılmasında fayda var. Sosyal medya kanalıyla uzun ve romanvari yazışmaların çok da amacına uygun olmadığı belirtiliyor.

9) İlk temas için klasik kanallar olan mail ve telefonla haberleşmeyi aklınızda bulundurun

Görüşmeyi istediğiniz potansiyel bir adayın ismini Google aracılığıyla aratabilirsiniz. Emin olun, internet dünyasında ne kadar çok insanın mail adresi ve hatta telefon numarası gibi iletişim bilgilerinin yer aldığını görünce şaşıracaksınız. İlgili kişi bu durumun farkında olmayabilir, sizin için bağlantıya geçmek için ise ideal bir fırsat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder